Valvula di Sigillo à Soffiettu

CARATTERISTICHE DI U SERVIZU OPERATIVU

In un aspettu di mantenimentu, hè veru chì stu tipu di valvula hè contabilizatu menu di qualsiasi altru tipu, ma a valvula hà alcuni vantaghji impurtanti cume:
1. A vita utile hè assicurata.
2. Ci hè un nipple di grassu nantu à tutte e valvole di a porta di u focu sottu a pruduzzione attuale per assicurà una lubrificazione curretta nantu à u cespugliu di u jugu.
I fili nantu à u gambu in ogni tipu di valvula di guarnizione di u soffiu duveranu esse tenuti puliti se hè pussibule è lubrificati periodicamente cun grassu à alta temperatura.
Hè cunsigliatu chì a manutenzione preventiva sia effettuata almenu ogni trè mesi.
A manutenzione hà una impurtanza particulare quandu a valvola hè impiegata per l'applicazione à alta temperatura in casu hè indispensabile aduprà una grassa di tippu alta temperatura.
À questu tempu, hè desideratu chì a valvula sia operata da aperta à chjude, è vice versa.

SELEZIONE DI A VALVE

Cum'è una guida generale per a selezzione di valvula adatta per una applicazione specifica, a valvola di porta deve esse aduprata principalmente per vapore à bassa o media pressione, linee di traccia di vapore, o altri servizii cum'è u trasferimentu di calore. A valvula di u globu deve esse scelta per vapore à media o alta pressione, induve l'isolamentu di e navi pò esse implicatu in prublemi di sicurezza. Hè ancu adupratu per a manipolazione di media tossica o esplosiva è in ogni casu chì si pò truvà un prublema in a regolazione di u flussu.
Ci hè da nutà chì avemu una valvula apposta cuncepita di a quale a fuga secca à gasu o fluidu hè cumpletamente impedita. In a valvula, l'imballu staminali cunvinziunali hè rimpiazzatu da una membrana metallica flessibile induve sò saldati tutti i percorsi pussibili di perda attraversu a staminale o a giuntura di u corpu / cofanu.
L'unità di soffiettu applicata à questa valvula sò state testate per u ciclu di vita finu à a distruzzione, risultendu in risultati soddisfacenti di test chì soddisfanu i tempi di vita, temperatura è esigenze di pressione di ASME B16.34.


Tempu di posta: Maghju-19-2021