COS'È UNA VALVULA DI RITORNO O DI NON RITORNO È PERCHÈ NE AVETE BISOGNU?

Una valvula di cuntrollu DIDNLIK hè u tipu u più simplice di valvula di cuntrollu direzionale aduprata in i sistemi idraulici. E valvule di cuntrollu fermanu u flussu di fluidu in una direzzione è permettenu u flussu liberu in a direzzione opposta. Sò ancu cunnisciute cum'è valvule di non ritornu. E valvule di cuntrollu ponu esse aduprate cum'è valvule di pre-riempimentu, valvule di bypass, pre-tensione o prutezzione di cumpunenti idraulici contr'à i picchi di pressione.

 

A maiò parte di e valvole di cuntrollu sò caricate da una molla è utilizanu una sfera o una piastra per sigillà u flussu in una direzzione. E valvole di cuntrollu sò cuncepite cù sedi è cusì sò capaci di isolà i circuiti senza perdite. Sfere, piastre, otturatori o otturatori cù guarnizioni morbide sò aduprati cum'è elementi isolanti.

 

Ci hè un tipu particulare di valvula di cuntrollu chì impedisce à i pistoni o à i stantuffi di i cilindri di calà è di causà accidenti. Questa hè chjamata valvula di rottura di linea. Quandu a linea si rompe, u flussu attraversu a valvula di rottura di linea aumenta sustanzialmente, pruvucendu una maggiore caduta di pressione. Questu à u so tornu crea una forza più forte nantu à a palla, chì si chjuderà immediatamente.

 

Altri tipi speciali di valvole di cuntrollu sò e valvole di cuntrollu pilotate è e valvole à navetta. Una valvula di cuntrollu pilotata permette u flussu in e duie direzzione per via di l'applicazione di un signale di pressione pilota esternu. Una valvula à navetta permette u flussu liberu à a pressione di funziunamentu più alta.


Data di publicazione: 10 di ferraghju 2023