Principiu di travagliu di a valvula di regolazione pneumatica

A valvula di regolazione pneumatica si riferisce à a valvula di cuntrollu pneumatica, chì piglia a sorgente d'aria cum'è a putenza, u cilindru cum'è attuatore, u signale 4-20mA cum'è u segnale di guida, è cunduce a valvula per mezu di l'accessori cum'è u posizionatore di a valvula elettrica , Cunvertitore, elettrovalvula è valvula di mantenimentu, in modu da fà chì a valvula eseguisca l'azzione di regulazione cù caratteristiche di flussu lineari o uguali, Cusì, u flussu, a pressione, a temperatura è altri parametri di prucessu di u mediu di pipeline ponu esse regolati in modu proporzionale.

A valvola di cuntrollu pneumatica hà i vantaghji di un cuntrollu simplice, di risposta rapida è di sicurezza intrinseca, è quandu hè aduprata in occasioni infiammabili è splusive, ùn hà micca bisognu di piglià misure supplementari à prova di esplosione.

Principiu di travagliu di a valvula di regolazione pneumatica:
A valvula di cuntrollu pneumaticu hè generalmente cumposta da attuatore pneumaticu è cunnessione di valvula di regolazione, installazione è messa in opera. L'attuatore pneumaticu pò esse divisu in dui tippi: tippu d'azione unica è tippu d'azione doppia. Ci hè una molla di ritornu in un attuatore à azzione unica, ma ùn ci hè micca una molla di ritornu in un attuatore à doppia azzione. L'attuatore à azzione unica pò tornà automaticamente à u statu di apertura o chiusura impostatu da a valvola quandu a fonte d'aria hè persa o a valvola fiasca.

Modu d'azione di a valvula di regolazione pneumatica:
L'apertura di l'aria (normalmente chjusa) hè quandu a pressione di l'aria nantu à a testa di a membrana aumenta, a valvula si move versu a direzzione di apertura crescente. Quandu a pressione d'aria d'ingressu hè ghjunta, a valvula hè in pienu statu apertu. A so volta, quandu a pressione di l'aria diminuisce, a valvula si move in a direzzione chjusa, è quandu ùn ci hè entrata d'aria, a valvula hè cumpletamente chjusa. In generale, chjamemu a valvula di regulazione di l'apertura di l'aria cum'è a valvula chjusa di difettu.

A direzzione d'azione di u tippu di chiusura d'aria (tipicamente aperta) hè esattamente opposta à quella di u tippu d'apertura d'aria. Quandu a pressione di l'aria aumenta, a valvula si move in direzzione chjusa; quandu a pressione di l'aria diminuisce o micca, a valvula serà aperta o completamente aperta. In generale parlendu, chjamemu a valvula di regulazione di tipu di chjusu di gas cum'è a valvula aperta aperta

Differenza è selezzione trà valvula à sfera à piattaforma alta è valvula à sfera cumuna
A valvola à sfera di piattaforma alta, a cosiddetta valvola à sfera à piattaforma alta, adotta u standard di fabbricazione is05211, lanciendu una flangia quadrata o tonda è una valvola a sfera cum'è un corpu, è a faccia finale di a piattaforma hè più alta di u bordu esternu di a flangia in tramindui finisce, chì ùn hè micca solu favurèvule à l'installazione di attuatore pneumaticu, attuatore elettricu è altri apparecchi attuatore, ma ancu migliora assai a stabilità trà a valvula è l'attuatore, è l'aspettu hè più bellu è raffinatu.

A valvola à sfera à piattaforma alta hè un pruduttu di evoluzione di a valvula à sfera di u supportu ordinariu convenzionale. A differenza trà a valvola à sfera di piattaforma alta è a valvola à sfera ordinaria hè chì pò esse cunnessa direttamente cù l'attuatore di guida senza aghjunghje u supportu di cunnessione, mentre a valvola à sfera ordinaria pò esse installata solu cù l'attuatore dopu a stallazione di u supportu. Oltre à eliminà l'installazione di u supportu addizionale, perchè hè direttamente installata nantu à a piattaforma, a stabilità trà l'attuatore è a valvola a sfera hè assai migliorata.

U vantaghju di a valvola à sfera à piattaforma alta hè chì pò installà direttamente un attuatore pneumaticu o elettricu nantu à a so propria piattaforma, mentre a valvula à sfera ordinaria necessita di cunnessione di valvula addizionale, chì pò influenzà a valvula in usu per via di un bracket allentatu o di un eccessivu speziu di accoppiamentu. A valvola à sfera di piattaforma alta ùn averà micca stu prublema, è e so prestazioni sò assai stabili durante l'operazione.

In a selezzione di valvola à sfera di piattaforma alta è valvula à sfera ordinaria, a struttura interna di a valvola di biliartu à piattaforma alta hè sempre u principiu d'apertura è di chjusura, chì hè cuncordante cù a valvula à sfera ordinaria. In più di i vantaghji sopra menzionati, quandu a temperatura media hè relativamente alta, u supportu di cunnessione deve esse adupratu per prutege l'usu normale di l'attuatore è impedisce chì l'attuatore sia incapace di aduprà per via di un trasferimentu di calore mediu.


Tempu di posta: Maghju-19-2021