Valvula in Acciaio Forghjatu à Alta Pressione

INTEGRITÀ SUPERIORE

HIGHER-INTEGRITY

Selezionendu a valvola cun un corpu falsificatu l'utente aumenta automaticamente a sicurezza è l'integrità di a so pianta è di l'attrezzatura di prucessu. Hè statu longu cunnisciutu chì a valvola falsificata hè più dura, più resistente à l'impattu, resiste à e sollecitazioni di tubi indotte più alte è sò più strutturalmente superiori à i casting equivalenti.

MANTENIBILITÀ

MAINTAINABILITY

A maiò parte di tutti i cappelli di sigilli à pressione à picculu foru sò dotati di meccanismi filettati di grande diametru per impegnà u cappucciu è a guarnizione di tenuta di pressione. Hè assai cunnisciutu in l'industria chì i filamenti di grande diametru sò estremamente fastidiosi durante a manutenzione in particulare in applicazioni à alta temperatura induve cù u tempu si sviluppanu ossidi in i fili chì li rendenu quasi impossibili da separà. U novu cuncepimentu SB di sigillu di pressione falsificatu hè a "valvola di picculu foru cù vantaghji di grande foru". Questa innovazione incorpora caratteristiche normalmente riservate per i sigilli di pressione di fori grandi in stu pacchettu pulitu ma accessibile. U so accessibile è assai amichevuli di manutenzione. PK anu adattatu u U bonnet di valvula di grande diametru cunvinziunale trasforma u meccanismu di u bullone in questu cuncepimentu di picculu foru. L'innuvazione hà resu pussibile invertendu u meccanisimu di i bulloni di trazione convenzionale in un cuncepimentu di bullone di jacking.

GUIDE CORPU MACHINATE INTERNAMENTE

U Corru di a Serie SB hà guidatu internamente guide Obturator chì sò più precise è menu problematiche di e guide saldate convenzionali.
E guide saldate ponu rompersi per via di u stress è di a vibrazione o ancu di a corrosione è puderebbenu fà chì e parti finiscinu in u prucessu. U fallimentu di a guida pò ancu causà l'interfaccia di a valvola
E guide machinate di precisione risultanu in menu vibrazioni di otturatore. Una guida di Povera Qualità causa danni à e superfici di seduta. L'innuvazione di a Serie SB hè in un usinamentu precisu, resultendu in l'otturatore chì si mantene fermu è in a pusizione desiderata.

ASSEMBLEA DI AUTOCENTRAMENTU

SELF-CENTERING ASSEMBLY

A superficia di accoppiamentu di u Corpu à u Ghjocu hè dotata di una Spalla di Centramentu chì serve da guida à l'Anellu di Cuncorsu.
A spalla cattura u Ring Jacking prevenendu cusì u disallineamentu durante l'assemblea è mantene u Ring in pusizione mentre i bulloni di jacking applicanu a forza iniziale à u cappucciu è a guarnizione di u sigillu di pressione


Tempu di posta: Maghju-19-2021